Често Задавани Въпроси

1. Как да пазарувам?
2. Какво е предимството на онлайн поръчката?
3. Как се извършва плащането?
4. Колко време отнема доставката?
5. Как се осъществява доставката на поръчката?
6. Не получих фактура, какво да правя?
7. Как да проверя дали продуктът отговаря на условията за връщане?
8. Получих дефектен продукт или продукт, различен от поръчания, какво да направя?
9. За колко време ще получа парите обратно след връщането?

1. Как да пазарувам?
Когато намерите продукт, който искате да закупите, щракнете върху бутона Добавяне в количката. Ще ви се покаже автоматично страницата за преглед на Количката за пазаруване, където имате възможност да видите списъка на съществуващите продукти в количката или да промените количествата, които искате да закупите.

След като сте се уверили, че сте съгласни с Общите условия на сайта, натисни бутон Към завършване на поръчката.

За да завършите поръчката, следвайте следните 3 стъпки:
-стъпка 1 - попълнете полетата с информацията за доставка на вашата поръчка
-стъпка 2 - запознайте се с това, че доставката е безплатна за поръчки над 90 лв
-стъпка 3 - изберете начина на плащане, който желаете за вашата поръчка

За обикновени и бързи поръчки, позвънете на телефонен номер 02.907.3892

2. Какво е предимството на онлайн поръчката?
Пускането на поръчката онлайн има редица предимства:
-Вашата поръчка може да бъде регистрирана по всяко време, като бъде взета по реда на регистрацията им
-резервацията на продуктите се извършва автоматично при регистриране на поръчката, ако те имат статут "В наличност"
-Ще бъдете информирани в реално време за състоянието на вашата поръчка

3. Как се извършва плащането ?
Плащането на поръчаните продукти се извършва с наложен платеж и се плаща изцяло при доставка на поръчката, на куриера, който извършва доставката или с онлайн плащане (с карта), чрез обработващата платформа за финансови транзакции Stripe. Приемат се следните типове карти: MasterCard, Visa и Visa Electron.

4. Колко време отнема доставката?
След като завършите поръчката, тя ще пристигне при вас до 2 или 3 работни дни, между часовия интервал: 10:00-19:00

5. Как се осъществява доставката?
Доставката на поръчките се осъществява чрез куриерска фирма Спиди/Speedy. След като пратката бъде изпратена, ще получите имейл за потвърждение, заедно с номера awb на пратката, с който можете да проверите състоянието на доставката в уебсайта на куриерската фирма.

6. Не получих фактура, какво да правя?
Фактурата се изпраща в цифров формат на имейл адреса, който сте ни съобщили, или на телефонния номер, който сте записали, когато сте пускали поръчката си.

7. Как да проверя дали продуктът отговаря на условията за връщане?
Продуктът отговаря на условията за връщане, ако е в същото състояние, в което е доставен (по него няма: драскотини, повреди, липсващи аксесоари, непълни опаковки, токови удари) и не е част от споменатите тук изключения.

8. Получих дефектен продукт или продукт, различен от поръчания, какво да направя?
Свържете се с нас на номер 02.907.3892 или ни изпратете имейл на  info@adona.bg за да намерим правилното решение за вас възможно най-скоро.

9. За колко време ще получа парите обратно след връщането?
Парите могат да бъдат върнати в рамките на максимум 14 дни от получаването на продукта от adona.bg, в банковата сметка, която сте ни посочили, когато сте ни уведомили за връщането.